افسر جنگ نرم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۰ خخخ!

هم اندیشان

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۴ ب.ظ

سلااااااااااااممممم من بازم اومدم...

برم سر اصل مطلب!

آجیای گلم  برادر امید پیام خواهرمو درج کرد با موضوع منه ها ولی خواهرم فرستاده.

برادر امیدم جواب داده واااای من چقد خوشحالم اگرم نخونین باهاتون قهر میکنم.پیام نمای شبکه ی 4/صفحه ی 382 پیام سمیه است.آخرشم نوشته سمیه ومحدثه از اردبیل



براتون گذاشتم ولی نامردیه هم اندیش نشین...قابل توجه دوستام تو مدرسه که هی میگن تو دروغ میگی!درس میخونی الکی میگی نمی خونم...هی من میگم صبح میخونم هی اونا...!اینم شاهدم:)


راستی میلاد مهدی فاطمه مبارک:)


" کتاب پرسش های شما،پاسخ های آیت...بهجت"س:چرا حضرت قائم که دعایشان مستجاب است برای ظهور دعا نمی کنند؟پ:حضرت دارای بالاترین علوم است.با این همه به هر کس که در خواب وبیداری به حضورش مشرف شده فرموده است:برای من دعا کنید!حضرت اجازه ندارد در مورد خود دعا کند...اللهم عجل لولیک الفرج..."عیدتون مبارک"دعا برای ظهور ماه تمام 

یادمون نرهره


ایشونم مسئول باشگاه هم اندیشان،برادر امید:)

من قسم خوردم تا امتحانا تموم شه نیم ساعت بیام نت اونم جون عشقمو قسم خوردم...قسم نمیخوردم نت بی نت:(


۹۴/۰۳/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
س.ج دوست داشتنی

نظرات  (۵)

۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۱ فدایی سید علی
برادر امید اینه؟
کیه؟چیه؟؟قضیش چیه اصن؟؟!!
پاسخ:
سلام گلم.بله برادر امید ایشونه ایشون مسئول هم اندیشانه.هم اندیشان همونطور که گفتم تو پیام نمای شبکه ی4هستش3ساله تاسیس شده وحدود20هزار نفر عضوشن.زیر17سال نمی تونن مشارکت بکنن تو بحثا ولی می تونن بخونن که آگاهیشون بره بالا:)
هر هفته به انتخاب مخاطبا یه موضوع انتخاب میشه که اگه بخوان می تونه ادامه پیدا کنه مثل:محدوده ی ارتباط با نامحرم.خوب وبد شبکه های اجتماعی.چرا آدمای بی قید وبند جذاب ترن و... که دوستان پیامک میدن ویا برادر امید یا دوستان دیگه پاسخ میدن...کلا عاااااااااالیییییییههههه
خخخخ
کامنت معصومه رو...
بیچاره مث من فقط میدونسته یه برادر امیدی وجود داره! هع!!
محدثه جون چرا زیر 17 سالو راه نمیدن؟!
شما که ماشا بیشتر از سنت میفهمی خانوم گل :) هر کی ندونه فک میکنه 170 سال سن داری..بس که فهیم و باشعوری مادر :)
پاسخ:
آجی شماها اصلا قصد عضوشدن ندارین؟تو هم اندیشان؟
خجالت بکشین یه تبریکم نگفتین پیاممون درج شده...متاسفم!
من داشتم ذوق مرگ میشدم گفتم به شمام بگم لااقل تو نفر آدم بامعرفت نااب هم اندیش شن شمام عین خیالتون نیست!
معصومه وسارا فک کنم الان وقتشه بگین:بیا منو بخور....خخخخخ!
ننه جون می خونمش ولی اگه بخوام پیامک بدم نمیشه حالا امیدو ولش کن سمیه دست به عصا میشه.
راستی نظر لطفته سارا یعنی اینقد میفهمم؟!!!!!!!خوش به حالمون:)
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۵ س.ج دوست داشتنی
سلام بر دوستان جان:)
امید نام مستعارآقای محمدرضا  بیدگلیان هستش که مسئول باشگاه هم اندیشانه.ایشون فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق هستن.متاهل ودارای2فرزند.طبق آخرین فضولی ها خونشون نزدیک ورزشگاه آزادیه!
هم اندیشان با توجه به"هرسری عقلی داره"تاسیس شده تادور هم جمع شیم واز دانسته های همدیگه استفاده کنیم.مشارکت تو بحثا سن بالای17رو میطلبه!تا بحثا به مشکلات نوجوانان تنزل پیدا نکنه چون بیشتر هم اندیشان مربوط به سبک زندگی ودرست زندگی کرده وقطعا مطالب علمی،پزشکی،مذهبی،فرهنگی و...توش به بحث گذاشته میشه(فقط دور سیاست رو خط قررررررررررمز بکشین لطفا!)
با چاشنی طنز وشوخی که یه موردشو تو همین پیام سمیه وجواب برادر امید ملاحظه کردین:)
یکی از هم اندیشا هم "مهدیار76"که پیامش زیاد درج شده!
همون طور هم که گفتم صفحه ی370 پیام نمای شبکه ی 4سیماست.
سوالی بود در خدمتم.
هم اندیشان=آگاهی...ان شاءالله با هم اندیشان پیر شیم.
پاسخ:
فک کنم یه چیزی رو ننوشتم ولی یادم نمیاد اگه اومد میام میگم:)
یه چیزی تو لنزورم دوتا هم اندیش پیدا کردم:)عاطفه وراضیه:)
هعی...
خب مبارکههه..آخه فداتشم ما درگیر امتحانامون با اون نمره های خوشگلمونیم تو هم درگیر این چیز میزا!
نع.. من قصد عضو شدن ندارممم :) با اجازه ی کوچیکترا میخوام درس بخونم :D

راستی "من قسم خوردم تا امتحانا تموم شه نیم ساعت بیام نت اونم جون عشقمو قسم خوردم."
عشقت کیه اونوقت؟!
پاسخ:
این مبارکه نچسبید چون بعد از اینکه گفتم گفتی!ولی من ازت می پذیرم:)
فک نکنم نمره خیلی مهم باشه در مقابل آگاهی برای یه زندگی خوب عزیزم...تازه شنیدم واسه25صدم گریه میکنی.ما نمره واسمون مهم نیست همین که می دونیم از درسمون،درس گرفتیم واسمون بسه.مگر نه اینکه درس میخونیم تا زندگی بهتری داشته باشیم؟!
سمیه خیلی وقت بود میخوند ولی من میگفتم چرته ولی وقتی موضوعش حجاب بود وسمیه بهم گفت خوشم اومد واون موقع بود که "عاشق آگاهی" شدم.
شمام برو درستو بخون خانوم جون:)
واقعا فک میکنی کیه؟!
رو کاغذ نوشتم امضا کردم.اثر انگشتم خواستن!قسم خوردم به جون ع+ش+ق=آقا
عالیییییییییییییییییییی منم میخونمش محشررررررررره دست گلت درد نکنه
پاسخ:
سلااااممم به سبک امید به دوست هم اندیشم.
واقعا عالیه:)چقد خوشحالم که با یه هم اندیش دیگه آشنا شدم:)خدا حفظتون کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی