افسر جنگ نرم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۰ خخخ!

یمنا ی من یک خبری به مجنون بده...البته داد:)

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ب.ظ



اینم از یمنا جونم معصومه ممنون که خبرشو دادی:)

"برقی از منزل لیلی بدرخشید"


۹۴/۰۳/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
س.ج دوست داشتنی

نظرات  (۴)

علیک سلام!
چطور تصادف کردی که اومدی نت ؟؟!
حالا جدا از شوخی حالت خوبه؟! چیزیتم شد؟!اصن چی شد تصادفیدی؟!
خب چرا مواظب خودت نیستی؟! :((
درستو بخون خودت برا خودت پراید مشکی بخر! خیر ببینی..شیرینی ـشم بده باز بهم!

من از طرف معصومه: خواهش میکنم عزیزم..کاری نکردم که!
خوشحالم همدیگه رو دوباره پیدا کردین..

خخخخخخ الان میاد منو میخوره :))
پاسخ:
سلامی دوباره.
آجی به هم خوریم ینی روماشین افتادم  زمین نیفتادم.
خوبم ممنون.نه چیزیم نشده.همین جور یوهویی!
آجی کاش خوب تصادف میشد،میرفتم اون دنیا...ای کااااااااااااااااااش
من همون پراید مشکی رو میخوام!آجی کو تا کسب درآمد؟تازه من به من که کار نمیدن.والا!

خیلی ممنون معصومه جون.خیلیم کار بزرگی کردی برا من
همو گم نکرده بودیم که!بلاگفا مارو ازهم جدا کرده:(


خب خدارو شکر چیزیت نشد...خیال مامانم راحت شد!
داشتم این پیجو میخوندم دیدن با قرمزز نوشته تصادف!
گیر سه پیچ دادن حال دوستت چطوره؟! البته سلامم رسونده بودن!

من بی کربلا میمیرم :((
محتاج دعا :(
پاسخ:
ا وا ممنون...به مامان خانموت سلام گررررم ما رو ابلاغ کن:)
خدا نکنه.
آبجی جونم دلم برات تنگ شده بود :-*
تو وب معصومه کامنت گذاشتم خوندی؟؟!
برنامه های ماه رمضون :)
پاسخ:
نه نخوندم...بدوم برم:)
مداحی جواد مقدم در مورد امام خامنه ای رو گوش کردی؟!
خعلی محشره..

الهی چشات پر از غم نشه آقا
سفره ی فاطمیت جمع نشه آقا 
خدا بت سلامتی بده که سایت
از سر کشور ما کم نشه آقا .. :((
پاسخ:
تعریفشو شنیدم ولی فعلا توفیق نداشتم گوش کنم:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی