افسر جنگ نرم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۰ خخخ!

واسه سارا

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ق.ظ


دوستت دارم


sani seviram





پسندیدم


bayandim



ارادت دارم



eradat  var



ببخشید


bagheshla

*******************

سفارشی واسه آجی سارا.

باتشکر از استیکرای تلگرام...!

۹۴/۰۴/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
س.ج دوست داشتنی

نظرات  (۷)

۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۵:۴۸ جواد حسینی بهلولی
سلام مطلب بسیار مفیدی بود .
موفق باشید.
به ما هم سر زنید - خوشحال میشم .
با تشکر و احترام.
http://iprank.ir
http://popup.iprank.ir
http://refighchat.com
یوهووووووووووووو
وااااااای ینی محدثه عاشقتمممممممممممممممممم ااااا
خیلی ماهی:-****
آجی فینگلیش ببخشیدرو بذار دیگه :((

من سنی چخ سویرم خبرین یوخدی سنین :)
پاسخ:
:)من بیشتر عاشقتم عزیزم:)
وتو خیلی ماه...
چشم:bagheshla
اینم فینگلیشش:)
الله شکر دوز یازدون خخخخ!(یعنی خدا رو شکر درست نوشتی.
من سنی چوخ تر گوزل بالام:)خخخخ
یعنی:من تو رو بیشتر فرزند خوشگلم(قواعد زبان آذری مثل انگلیسیه یادت باشه چطور تو انگلیسی میگنbad boy
تو فارسی میشه:پسر بد.جاش عوض میشه تو آذری هم همین طور الان گوزل یعنی خوشگل وبالام یعنی فرزندم)
سارا میخوای فحش یادت بدم؟خخخخخ
چشمت بی بلا بالام جان :)
محدثه میخوام اینا رو حفظ کنم خداروشکر:((فینگلیش لدفن:((
معنی گوزلو میدونستم..قبلا یکی بهم گفته بود گوزل سارا :-D
بالامم به معنی بچه میشه! البته دوستم همش بهم میگف بالام جان میگف معنی "عزیز" هم میده ! عاره ؟؟!

دیگه آبجیم متاهل که شد ول کرد رفت ! فک کنم اردیبیلی بود .. دقیقا یادم نمیاد ! ولی سمت شماها بودن :) زهرای من :((
تو نری باز .... :(

ایول 3 تا کامنت دیگه بذارم همه چیو کلا یاد میگیرم ازت خخخ
خیلی توضیحاتت جامع و کاملن .. خدا حفظت کنه برام :-******
پاسخ:
:)
همه رو فینگلیششو بنویسم؟؟
پس معلومه خیلی خوشگلی:)آره درسته:)
سمت خونه ی ماااااااا؟!برمیگرده ان شاءالله.
من همینجام اصصصصصلا هم از پیشن تکون نمیخورم مگر اینکه خودت بیرونم کنی.
ممنون گلم.نگفتی فحش یادت بدم؟
سخت میشه برات بنویسی ؟! :/
نه بابا..خوشگلی کجا بود .. به پای شوما ک نمیرسم گوزل محدثه ی بالامم :))
حالا سمت شما دیگه..منظورم شمال غربی کشوره ... زیاد سخت نگیر :)
ان شاءالله..امیدوارم......ولی وبشو حذف کرده :(
امیدوارم.....تو هم ک یاد گرفتی هرچند وقت یه بار میذاری میری :|

خخخخ آره اینقد خندیدم .... یادم رف بگم .... 
فحش بچه صلواته :) بگو بگو بالام جان :)
پاسخ:
نوشتم برات گلم:)
تو که منو ندیدی:)یه دختر زشتو ام خخخخ
نازیمسان...یعنی:نازمی:)(این تکیه کلام منه.همیشه میگم)
خخخخ باشه:)
وای حتما آقاشون اجازه نداده!!!!!خخخخ
نه من میرم دست خودم نیست...تا وقتی زنده ام ترک نمیکنمت:)
باشه الان فحشم یادت میدم:قانماز یعنی نفهم...ببخشیدا
بقیه رو هم الان یادم بیاد میگم آخه میدونی من فحش استفاده نمیکنم...خخخخ
آهان!"نه شیت سَن"یعنی خیلی بی مزه ای

خیلی خیلی مرسی
نِه شیت سن؟ یا نَه شیت سن ؟! :-D
^_^
پاسخ:
:)خیلی خیلی خواهش:)
نَه شیت سَن...na shit san
تبریک وبت درس شده گلم:)
اهان!
مرسی ..اوکی
بیخیال وبم .. بخوره تو سر بلاگفا .. :|
این قالبی ک روشه اولین قالب وبلاگم بود..با اهنگ راز روشن آقای زمانی.. یادش بخیر :((

وااااااای محدثه فردا ینی امروز کارنامم :(( دعا کن تو رو خدا .. :(((((
پاسخ:
برو شکر کن گلم...وب من کامل حذف شده:(
ایمیلتم بررسی کن لطفا:)
ان شاءالله20:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی