افسر جنگ نرم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۰ خخخ!

خخخ!

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ
بدیهه گویی من وسعدی یهویی!؛ایناهاش:(سعدی)گر مخیر بکنندم به قیامت چه بخواهی/(من)من خدا خواهم واز غیر خدا بیزارم....
اینم اصلش:گرمخیر بکنندم به قیامت چه بخواهی/دوست ما را وهمه نعمت فردوس شما را


بدیهه گویی من وسعدی یهویی!؛ایناهاش:(سعدی)گر مخیر بکنندم به قیامت چه بخواهی/(من)من خدا خواهم واز غیر خدا بیزارم.... اینم اصلش:گرمخیر بکنندم به قیامت چه بخواهی/دوست ما را وهمه نعمت فردوس شما را

۹۴/۰۴/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
س.ج دوست داشتنی

نظرات  (۳)

خخخ

پس گداخ تویا ینی بریم عروسی عاره ؟؟! دمت جیزززز
بعدماه رمضونم یه علوسی دعوتیم...علوسی بچه مذهبیااا
وای خدا...چقد خوش بگذره :))
پاسخ:
:)
آره:)
ان شاءالله مبارکههههههههه...روزیت:)
آجی ایمیلتو بررسی کن:)لدفن:)
الان دارم سحری میخورم جلو رایانه:)
لا تحریف :)
"خدا تنها اسمی است که هر وقت صدایش زدم گفت جانم"

ج میلو ک دیشب دادم..نرسیده ؟!
پاسخ:
:)بله چشم:)
الان خوندمش:)
راستی یادم رقته بود تلفظ گداخ تویا رو برات بنویسم ایناهش:gedakh toya
:))
ممنون گزارم ایرادت وار !!
پاسخ:
سارا سَن نَه قد ماهسان ماه دان دا ماه تر:)سارا تو چقد ماهی از ماهم ماه تر:)معنیش بوت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی