افسر جنگ نرم

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۰ خخخ!

نـماز

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


آدم ها دو گروه اند

یکی از آنها وقتی میخواهند نماز بخوانند

نگاه میکنند ببینندچقدر از وقت نماز گذشته است

گروهی دیگر نگاه میکنند ببینند چقدر از وقت نماز باقی مانده است

نکند از گروه دوم باشیم.

***********



سلام دوستان!این وبلاگ تا درست شدن بلاگفاست!
البته از فردا نمی تونم بیام!اصلا نمی دونم چرا درستش کردم!
شاید بخاطر دلتنگی شدیـــــــــده...
واقعا یه تشکر اساسی از معصومه واجبه،تو این مدت خیلی اذیتش کردیم بخصوص سارا...خخخخخخ!
خب همین دیگه...فعلا خدانگهدارتون...بازم میام پیشتون:)
این عکسم تقدیم به معصومه باعشق...

خیــــــــــــلی دوستون دارم:)

۹۴/۰۳/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
س.ج دوست داشتنی

نظرات  (۱۹)

۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۲ فدایی سید علی
فدات بشم خواهری،عزیزمی...قشنگه!لینکت کنم؟؟
مسخره نشو دیگه محدثه اذیت چیه؟،،،
پاسخ:
شما عزیزتری  گلم:)
نه این وب قراره حذف بشه:)
خخخخخخ

مبارک باشه..من که از وقتی باهات آشنا شدم هر روز یه وب جدید میزنی :|
بچه نکن این کارا رو..بنزین گرونه نمیتونم هر دفه مسیرمو عوض کنم!
الان اینو زدی از این به بعد اینجا لنگر بندازیم؟؟؟!
من برم از وب معصومه وسایلمو جمع و جور کنم بیام یه مدت اینجا..
بد بختیه دیگه!!یه دونه وبلاگ داشتیم از دار دنیا که کم کم با شیب ملایم اونم گرفتن ازمون :|
پاسخ:
فدات شم:)
تو بیا خودم حساب میکنم.
منم عکس با عشق میخوام :((


_نماز اول وقت-صدای اذان-ادغام..
این برچسبا باشن دفه بعدی بهت یه چیز بگم..باز یادم میره..الانم حال ندارم :(
پاسخ:
قلبونت نانازم:)واسه شما هم میذارم:)بعدا...خخخخخ!
چرا حال نداری...محدثه برات بمیره...باشه خودم یادت میندازم:)
*******ویژه کاربران شبکه اجتماعی:جنبش محتوایی "چند نفس با روح الله" در شبکه هایِ اجتماعی آغاز شد**********

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/pSYn6m89FM-KXPlMMwMNJf2To_RDw3jnqJkuUUe9OqQz-_K5aWZ5MQ/s/w535/

چندی است که در شبکه های اجتماعی به ویژه شبکه اجتماعی اینستاگرام شاهد موج و جنبشی با این مضمون هستیم"صفحه کوچک من در دنیای مجازی صدای رسای آرمان های امامم خواهد بود".

موجی که توسط نسل جوان و فرزندان انقلابی به راه افتاده و به مطالبه بر حق وصایا ؛ بیانات و آرمان های خمینی کبیر و مقام معظم رهبری قد علم کرده اند.

جنبشی خود جوش و حق طلب که با هشتگ #چند_نفس_با_روح_الله ؛ و با طرح یک پوستر مشخص سخنان بت شکن قرن را پست صفحه اجتماعی خود کرده اند و صریح از خط امام دم میزنند. نسل سوم از آموختگان مکتب خمینی کبیر که مطالبات خود را در راستای خط امام و وصیت نامه ایشان هدفمند کرده اند و با مطرح کردن جملات ناب از حضرت روح الله و مقام معظم رهبری در باره اسلام ناب و تفاوت آن با اسلام آمریکایی؛ مردمی بودن گفتمان انقلاب و پرهیز از اشرافی گری و همچنین تکیه بر توان داخلی و خود باوری؛کاستی ها را به صراحت مطرح کرده و به چالش میکشند.

جوانان دغدغه مندی که سایر کاربران ارزشی فضای مجازی را نیز به این مهم فراخوانده اند و امید دارند تا در حرکتی وسیع آرمان های امام امت را به دور از سیاست زدگی ها در سطحی کلان مطرح کنند تا به همگان ثابت شود که اگر چه دوران خمینی را درک نکرده اند اما لحظه ای از اصول و شاخص ها غفلت نخواهند کرد و با همان حدت و شدت دهه اول انقلاب خواستار تحقق مواضع خمینی کبیر در تمامی مناسباتِ سیاسی و اجتماعی کشور هستند.

حرکتی هوشیارانه ؛ که آنچه که هست ، و آنچه که باید باشد ، را به نمایش میگذارد.

همه کاربران نیز میتوانند این جوانان انقلابی را در راستای هدف عالیشان یاری کرده و با هشتگ #چند_نفس_با_روح_الله به طرح و مطالبه آرمان های امام در صفحه مجازی خود بپردازند.

سارا نوشت :
نمیدونم از این حرکت خبر دارین یا نه ولی چون اینستا پیچ امام خمینی رو که توسط سایت خامنه ای. آی آر مدیریت میشد رو بست اونم به بهونه های مزخرفشون لطفا تو این حرکت انقلابی فعال باشین...
یا امام خمینی (ره)
پاسخ:
خوندم:)
محدثه کاجه بُردی تِه ؟؟؟؟؟!
معصومه که بُـرده دَرِ درس خواندِنِه..ته هُم بُوردی ..
مه حوصله سر بورده :|
ینی گانی مِنُم بُرِم درس بخوانِم ؟!  :-p
پاسخ:
من اومدم:)
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۸ فدایی سید علی
تی فدا خواخور جان
تی درس خوندن امَ رَ  بکشته! بَنیش تی درسه سَ
خخخخخخخ
سارا اینم برا تو!
محدثه جوننننننننننم،دوست دارم

بچه ها بروزم
پاسخ:
دقیقا به چه زبانی دارین حرف میزنین شماها؟!
من بیشتر عزیزم:)
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۰ فدایی سید علی
محدثه این تویی داری نماز میخونی؟؟؟؟؟؟
عزیزم!!
خوشم میاد بساط کتاب ودفتر وجامدادیت عییین خودم همیشه دم دسته
خخخخ
قربون آجیه درس خونم بشم
پاسخ:
خخخخخ!اوره(به سبک سارا)
میخوام تو تولید عکس وبلاگم خودکفا بشم...خخخخخ!
آجی شما انگار درسخون تری:)
معصومه؟؟! :| بلدی بحرفی؟؟؟ دمت جیز بابا ولی یکم لهجه هامون فرق داره
بازم ایول خیلی ذوق کردم یه هم زبون پیدا کردم اینجا خخخخخخ

محدثه جدی عکس خودته؟؟! گودوووووووووووووووو :D
راستی شمالی بلدی که جوابمو دادی؟؟!(یکی رو انتخاب کن: اوره-نع)
پاسخ:
گودووووووووو یعنی چی؟!مگه من شوخی دارم سارا؟!
بلد نیستم ولی از کلمات یه چیزایی میشه حدس زد.
درمورد نمازم میخواستم بگم که
نماز اول وقتو باید توی اذان خوند..میدونستی اینو؟؟!
چن وقت پیش تو کلاس تفسیرمون استادمون میگفتن..
ینی الله اکبر اذانو ک شنیدین نمازتونو شروع کنید صب نکنین اذان تموم شه.. بعد اذان میشه وقت دوم نماز..
افق خودتونو داشته باشین توی اذان نماز بخونین..
فک کنم گفتن آیت الله مرعشی نجفی بودن که وقتی آخرای اذان میشد ایشون نماز مغربشونو تموم میکردن..
استاد صرافیان (که تو مشهد کلاسای تفسیرقرآن دارن فک میکنم) تو مسجد خودشون اول اذان یه نماز میخونن ولی چون شهرش زائر زیاد داره و هنوز برا مردممون جا نیفتاده دوباره شاگردشون بعد اذان نماز جماعت میخونن..
منبعم خیلی موثقه..چ میدونستی چ نمیدونستی نشرش بده..
بخدا مردم گناه دارن...
حالا مساجد اینجا صب میکنن یه بار از گلدسته ها اذان پخش میشه..دوباره داخل مسجد اذان میگن..سه باره امام جمعه اذان میگه..بعد 5-7 دقیقه تازه نمازو شروع میکنن ...
نشرش بده لدفن :)
مقسی :-*
پاسخ:
آجی اتفاقا دبیر دین وزندگی ما می گفت باید اذان  تموم شه بعد نمازو شروع کنی اگه بخوای اذان واقامه رو بگی باید از اول شروع کنی اول اذان ولی اگه نمیگی تا اذان تموم شه صبر کن.تو بسیجم میگفتن.
با خواهرم تو همین کتابی که تو پستم نوشتم(هم اندیشان)خوندیم که وقت فضیلت نماز عصر 4ساعت بعد اذانه ونماز عشاء1/5ساعت امام خمینی وآیت ا... بهجت هم همین کارو میکردن:)
اینکه بین دوتا نماز وقفه ایجاد بشه خیلی خوبه... حتی برای نماز جماعت هم باید صبر کرد...ولی خب استادمون میگفتن نماز (فرادی) رو باید توی اذان خوند..
منم تا حالا فک میکردم باید صب کنیم تا اذان تموم شه :(
بازم باید بزنگیم بیت بپرسیم!!
به هرجال سر نمازت التماس دعا

گودو یعنی نازی...ینی ملووسی...نانا.. یه همچین چیزایی..
گودوووووووووووووووو خخخخخخ
کاش عکس محمدحسینو موقع نماز خوندن میذاشتی  :D
پاسخ:
باشه.تو زنگ بزن بپرس به منم بوگو:)
آهان.
آجی راستش محمدما به طرز فجیعی خنده دار نماز میخونه!موقع سجده دراز میکشه رو زمین...یه کارای خارق العاده انجام میده!نمی دونی!
:))))))))))
ینی عاشقتم با این طور تعریف کردنات :))
عزیزم...خدا نگهش داره براتون ان شاءالله :)
راستی یادت نره به منم یه عسک با عخخخش تقدیم کنی :D
پاسخ:
عجیجیم:)
ممنون خدا محمد توروهم نگه داره...چشم تقدیم میکنم:)
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۱ فدایی سید علی
سلاااااااام
ینی داغونم بچه ها....این امتحانا دیگ جونی واسم‌نذاشته،حالم بدههههههه
چرا دیگ‌نمیاین تو وبم...دو نفر پیدا شدن هی چرت وپرت میبافن اعصابمو خورد کردن اه،بیاین دلم تنگ‌میشه
تااااازه سارا خانوم شمالی هستما خیر سرم!

پاسخ:
سلام عزیزم...خدا نکنه حالت بد باشه.
فک کردم نیستی آجی...خو نظراشونو تائید کن بیاییم جوابشونو بدیم:)
یعنی باهم سه تایی:)
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۳ فدایی سید علی
قربون آجی گلم....ولش کن!در حدی نیستن تایید شن
راستی سایت رسمی تغییرات انجام داده
امکانات توپ گذاشته...یه سر بزنین
پاسخ:
عجیجیم:)باشه هرجور راحتی.
چشم:)
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۸ فدایی سید علی
آبحی جان یمنا خانوم تو سایت رسمی برات پیام گذاشته..برو بخون عزیرم
پاسخ:
وااااااااااااااااییییی آجی:)خیلی ممنون...بهترین خبر رو بهم دادی.
خیلی دلتنگ یمنام:(
راستی همون که کنار اسمش نوشته بود س.ج دوست داشتنی دلتنگتم رو میگی دیگه؟
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۲ فدایی سید علی
آها هیچی...پس دیدی!
پاسخ:
تو گفتی دیدم....ممنووووووووووووووووووون
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۶ فدایی سید علی
آره آجی فک کردم دیدی،خواهش میکنم...
سارا کجاس؟خر خوووووووون؟اه اه
پست افتخاری گذاشتم فقط برای شما دو نفر!....
پاسخ:
واقعا ممنوووووووووون...با این خرخونیش بازم نوشته:احسنتکم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ملاحظه شد عزیزم.
خداوند به زودی به شما خواهرانم همسر با ایمان عطا بفرماید...اللهم آمین.
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۳ فدایی سید علی
ممنون فدات شم همینطور به شما...
کجا گفت؟؟
پاسخ:
:(
چی رو کجا گفت؟کی؟
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۳ فدایی سید علی
ها!نمیدونم..خخخخخ
دلم برا سارا تنگ شدهههه
پس کجاست؟؟....
محدثه جونم مگ میشه فراموش بشی فدات شم

پاسخ:
من که قهرم باهاش:(ینی وقت نمیکنه بگه من زنده ام؟!
خو آدم یه خبری از خودش میده دیگه.
نه آجی انگار فراموش شدم:(
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۸ فدایی سید علی
نه عشق من فراموش چیه!...شما عزیزی...آره سرش شلوغه بیچاره
آجی من تو قسمت لینکام اینستاگرام اضافه کردم،اگ خواستین برین سر بزنین
پاسخ:
آخی:)معلومه!
همه امتحاناشون تموم شده جز سارا!چرا؟!مگه میره دانشگاه؟!
ان شاءالله میبینم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی